Oh Bloody Hell

I really really really really really need to stop listening to the Mountain Goats song called This Year.

I’m going to make it through this phase if it kills me.

I’m going to make it through this phase if it kills me.

Someone give me another song this good and I might kick it quicker.

I’m going to make it through this phase if it kills me.

15 Comments

  1. I listened to that song on my way to work this morning.

    Reply

  2. Me too. 9 or so times. I really have a problem. Question, the only part I am not totally “getting” is the bit about Jerusalem. S’up with that? We can discuss it in its entirely on Girl Night 2005. But still… do tell.

    Reply

  3. what album is that on?

    Reply

  4. When is girl night?!?

    Reply

  5. We’re having Girl Night 2005 on either Tuesday or Wednesday of next week. We’re having Girl and Boy night on Saturday, methinks. Wanna come? There will be feasting and dancing in Cobble Hill next week…

    Reply

  6. go to the barbecue/block party on saturday in red hook.. there will be boyz and grrrllzz there.. i don’t know why i chose that spelling cause i never do that shit… anyhooters, free food and cheap beer and bingo and dancing and dunk tanks at Moonshine on Saturday.. oh wait, that’s next Saturday- either way go to the link

    Reply

  7. Sigh….I wanna come to girl night 2005. Why can’t they have that cool stuff here in San Fran? :o(

    Reply

  8. It’s not too late! You, too, are welcome to attend Girl Night 2005. In fact, the only requirement is that you are indeed a girl.

    Reply

  9. can i go and meet girls?

    Reply

  10. Now I just gotta hop on a flight over to NYC.
    How about if I start up a GN2005 West Coast branch? Michelle, Becky and I were talking about doing one this weekend. However I don’t forsee there being too much drinking going on since one of the members is Mormon….

    Reply

  11. We’re going to braid each other’s hair and talk about boys and listen to Justin Timberlake.

    Reply

  12. “We’re going to braid each other’s hair and talk about boys and listen to Justin Timberlake.”

    Which reminds me, we have to ask Heather to come. Or has she left already for Bali. Hmmmm

    Reply

  13. do I wanna know what the hell you’re talking about? or should I leave it alone and save myself from the Mountain Goats?

    Reply

  14. oh, am i ever goin to live this down? jt has been removed from the pod. its now dfa. how hip am i now?
    i made it to london at least. well, glasgow. theres some sort of strike over here. damn proles.
    actually. glasgow was very cool. i will send pics when i get back. leaving for bali on wed. i will find a way to link up and send pics to the wiz, since i dont have your address. i love reading your site. props to you mihow. xoxo.

    Reply

Leave a Reply